29. januára 2011

VÍKENDOVÉ RADOSTI

Cez týždeň som len vzdychala nad českou internet-stránkou Tchibo a krásnou kolekciou porcelánu a včera večer, keď sme sa boli s rodinkou prejsť v meste (a zároveň osláviť prvé vysvedčenie nášho prváka), zbadala som vo výklade jedného obchodíku, kde predávajú aj Tchibo kávu, tú nádheru v skutočnosti...
Dnes ráno som vyrazila na výpravu do mesta a domov ma už sprevádzala ďalšia "posila" pre našu kuchyňu (škoda, že toho nemali viac, resp. nič čo by sa mi hodilo..).
Hrnčeky mi pripomínajú chvíle u mojej babky, kedy mi robila hrianky s cesnakom - také cesnakové, až mi slzy tiekli - a k tomu fantastický čaj do podobných hrnčekov. Také chvíle sa  už síce nikdy nevrátia, ale s novými hrnčekmi sa aspoň spomínať bude ľahšie!



4 komentáre:

  1. Zuzko krásné...tak ať Vám čaj z takových hrnečků chutná!! Hezký večer. Petra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzanko,

    tak ty jsou nááááádherné. Také jsem po nich pokukovala.
    Krásné vzpomínání při pití čaje nebo kávy.

    Pěkný zbytek neděle
    Sabrina

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Táto kolekcia je naozaj taká babičkovsky sentimentálne krásna Zuzi.

    Ešteže nemám Tchibo predajňu pod nosom :-) Hrnčeky, to je moje, nikdy sa ich nenabažím.

    Maj sa pekne Zuzka,

    Eva

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Opravdu povedená kolekce z Tchiba.
    Zdravím.
    Radka

    OdpovedaťOdstrániť